Power of wind jak już coś a nie wind of change:D to już bardziej Scorpions... Reklama faktycznie fajna nagrodzona na festiwalu w Cannes. Epuron to jest firma która bierze sobie do serca ochronę środowiska i pozyskiwanie energii z alternatywnych źródeł.
Nikt nie lubił wiatru :( Aż znalazł się człowiek, który wiedział jak wykorzystać potencjał tego żywiołu.
Inteligencji, aby to zrozumieć nie potrzeba wielkiej. Ale reklama bardzo ładna.
moj angielski jest na dosyc dobrym poziomie, posiadam "odrobine" inteligencji, jestem czlowiekiem, a jednak uwazam ze ta reklama nie jest kapitalna;/ 3
0 + - ! kubahyhy 30.04.2008, godz. 17.14 odpowiedz
Hehe jedwabiste daje 5 :D:D
0 + - ! At_Zako 29.02.2008, godz. 10.19 odpowiedz
Power of wind jak już coś a nie wind of change:D to już bardziej Scorpions... Reklama faktycznie fajna nagrodzona na festiwalu w Cannes. Epuron to jest firma która bierze sobie do serca ochronę środowiska i pozyskiwanie energii z alternatywnych źródeł.
0 + - ! Michal_Chief 28.02.2008, godz. 17.04 odpowiedz
świetna reklama daje 5 :)
0 + - ! Lipadinho 28.02.2008, godz. 16.42 odpowiedz
Ten koles to wiatr po prostu i az ktos zobaczyl w nim pozytek i zrobil wiatraki.
0 + - ! bartomustang 28.02.2008, godz. 16.03 odpowiedz
"wind of change" ...i myśle że nikt na to nie wpadł :P:P ...5....
0 + - ! vfbalek 28.02.2008, godz. 15.32 odpowiedz
bije na łeb tysiące naszych reklam :)
0 + - ! SylvekNH 28.02.2008, godz. 07.59 odpowiedz
takie sobie ...>>5<<
0 + - ! Szymek669 28.02.2008, godz. 07.24 odpowiedz
bardzo ciekawa i pomysłowa reklama wg mnie.
0 + - ! Pythonius 28.02.2008, godz. 00.04 odpowiedz
Nikt nie lubił wiatru :( Aż znalazł się człowiek, który wiedział jak wykorzystać potencjał tego żywiołu.
Inteligencji, aby to zrozumieć nie potrzeba wielkiej. Ale reklama bardzo ładna.
0 + - ! everlasting 27.02.2008, godz. 21.03 odpowiedz
moj angielski jest na dosyc dobrym poziomie, posiadam "odrobine" inteligencji, jestem czlowiekiem, a jednak uwazam ze ta reklama nie jest kapitalna;/ 3