>  >

FILMÓW W BAZIE 86 508 W POCZEKALNI 53 931

8

Rajdowa Grupa B

Dodany 15.02.2007, 00:16 przez godziu_16

Rajdy osiągnęły taki poziom, że jedynym ograniczeniem prędkości staje się profil drogi.

Ranking:1,5| Kategoria: Extremalne | Komentarze: 15 | Wyświetleń: 22662 | Tagi: (pokaż tagi) Rajdowa Grupa

wymaxiorowany przez 3 użytkowników i 5 gości

Komentarze (15)

0 GhostRiderGSXR 24.09.2007, godz. 23.50

Masakra cudny filmik to były czasy szalonych rajdów i F1 muzyka pasuje idealnie dzwiek audi turbini i blow off i nic wiecej mi nie potrzeba do bycia w 7 niebie !!

0 GhostRiderGSXR 24.09.2007, godz. 21.22

Masakra cudny filmik to były czasy szalonych rajdów i F1 muzyka pasuje idealnie dzwiek audi turbini i blow off i nic wiecej mi nie potrzeba do bycia w 7 niebie !!

0 Herbi 30.04.2007, godz. 00.09

ten facet na poczatku to chyba Walter Rohrl??
a ha.. MTM rulezzz!!!!!!!

0 Herbi 29.04.2007, godz. 23.49

ten facet na poczatku to chyba Walter R�hrl??

0 Herbi 29.04.2007, godz. 23.31

prawie na samym koncu przed audi jest MG metro5 czy jos tak.. maluch co mial 400 koni ....a ha.. i nie wiem czy dobrze pamietam ale w audi s1 ten duzy spoiler cos przy 200 na godzine dawal 500 kilo docisku.. ale nie wiem czy dobrze pamietam.... filmik boski!!!!!!!!

0 Herbi 29.04.2007, godz. 23.22

audi S1 quttro....
lancia delta s4..
ford rs2000..
to byly autka :(..
kiedys w jednej z gazet(nie moge napisac jakiej) byl artykul...
"audi s1 przyspiesza tak samo szybko na szutrze jak asfalcie" czyli .. 10s do 200 km/h <omg>
jedyne "podtrzymanie" gruby B to juz tylko te rajdy downhillowe na górze pikes peak
.. i np SUZUKI ESCUDO <LOL>

0 M5Driver 18.04.2007, godz. 14.58

Przyczyną wycofania grupy B, był wypadek na Rallye de Portugal gdzie Ford RS200 wypadł z drogi, zabijając trzech i poważnie raniąc dwunastu kibiców!!! A już definitywny koniec grupy B nastąpił po śmierci Toivonena i jego pilota Cresto na Korsyce! FIA w trybia natychmiastowym wycofała samochody grupy B z rajdów! Dwa miesiące przed wycofaniem grupy B, z rajdów odeszło Audi z modelem S1. Trupów wbrew pozorom nie było dużo, lecz FIA bała się że wkrótce może ich być znacznie więcej!!!

0 CRAZYMTB 17.04.2007, godz. 20.13

Czasy kiedy nieliczyla sie moc bo bylo jej stanowczo za duzo... Zawieszenia tez pozostawialy do zyczenia... Sercem byl KIEROWA!!! zapanowac nad moca i potezna turbo dziura bo nie bylo podtrzymania...A B Grupe wycofali przedewszystkim z tego powodu ze bylo za duzo trupow... Mewga zajedobry film...

0 M5Driver 17.04.2007, godz. 10.19

W filmiku przez kilka ujęć widać zmęczenie i wyczerpanie kierowców. Auta grupy B generowały potworne przeciążenia, hałas i były prawdziwymi fabrykami ciapła. Wielokrotnie zdarzało się że podczas serwisu kierowcy korzystali z pomocy lekarzy i fizjologów, aby doprowadzić się do pożądku. W tych czasach realna była myśl zastosowania kombinezonów antyprzeciążeniowych, podobnych do tych z F16!!!

0 Mateuszeeq 16.04.2007, godz. 21.24

Coz to kwintesencja i zarazem historia rajdów!!!ale coz wszytko kiedys sie konczy... Kierowcy w tamtych czasach gineli jak muchy..A filmik piekno tego sportu:)

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.