Jak powstrzymać Nowy Porządek Świata?
Obudź się! Wybierz właściwą pigułkę! Spójrz ...
Taki oto życiowy hack! :)
Dziwny sposób, ale za to skuteczny..
103 hamburgery w 8 minut - Joey Chestnut z S...
Najpierw uspokaja kobietę, by potem... Pierw...
Występ mistrza w sprzedaży obieraczek do war...
Mimo usilnych starań. :)
Jopa tak jopa!
0 + - ! wodzu91 19.09.2011, godz. 18.08 odpowiedz
Co do grawitacji, Rekoms pewnie wyznaje Teorie Inteligentnego Spadania wymyśloną przez ewangelickich "naukowców", polecam jak komuś chce się czytać bzdury:
htt p://ateista. pl/showthread.p hp?t=8242
0 + - ! Wolfhorsky 19.09.2011, godz. 17.55 odpowiedz
Niniejszym potwierdziłeś moje piąte zdanie.
0 + - ! Wolfhorsky 19.09.2011, godz. 15.40 odpowiedz
Dlaczego mnie nazywasz egoistą? Do tego też obrażasz wieeeelu ludzi nawet ich nie znając. Co Ci to daje? Na pewno nie przewagę w dyskusji. Dla mnie to dowód, że bak Ci argumentów. Jak się Ciebie przyciśnie do muru, to obrażasz interlokutora i zmieniasz temat. Odnośnie Twoich tekstów i przekonań - pisz jaśniej, bo mam wrażenie że się sam motasz we własnych wewnętrznych sprzecznościach. A wiesz co to jest tzw. impact factor? Jeśli nie wiesz (tylko teraz to wyszukujesz w google-ach), to może powinieneś nabrać trochę dystansu i pokory względem własnej tzw. wiedzy. Wchodzisz na tematy nie mając podstaw teoretycznych. To tak jakby moje dziecko, nie znając fizyki, próbowałoby mnie przekonać, że nie ma grawitacji.
0 + - ! Wolfhorsky 18.09.2011, godz. 22.49 odpowiedz
Tzw. pewne źródła - jeżeli chodzi o nauki ścisłe, to wyprowadzenie dowodu jest bardzo trudne. Aby móc określić, że dana teoria jest prawdziwa (lub niezwykle prawdopodobna) należy wykonać serie niezależnych badań. Metaanaliza wielu badań pozwala wyciągać wnioski. To są absolutne podstawy nauk ścisłych. Sorry, ale jak "wyjeżdżasz" z tekstami o wibracjach cząstek, które modulują demony, to ogarnia mnie pusty śmiech. Na Twoim poziomie to są demony, a 1000 lat temu byś głosił, że Ziemia jest płaska..
0 + - ! Wolfhorsky 18.09.2011, godz. 19.03 odpowiedz
Poleć mi lepiej jakieś recenzowane artykuły badawcze. Wiesz - teolog jak mówi o zjawiskach fizycznych, to dla mnie nie jest żaden dowód... Mimo, że masz gdzieś moje zdanie, to i tak Ci napiszę, że jesteś zmanipulowany przez tzw. pewne źródła. Internet to muzyka, filmy, porno i niezweryfikowane informacje. Powtarzając za innymi bez odrobiny dowodów - spekulujesz. Piszesz dyrdymały o wibracjach cząstek, ufo, illuminatach itp - jak jeden z tysięcy internetowiczów, którzy mają misję oświecania reszty świata o spisku itd.
0 + - ! Wolfhorsky 18.09.2011, godz. 16.00 odpowiedz
"Homoseksualizm jest choroba psychiczna, zwiazana z zaburzeniem osobowosci i niestety jest to praktycznie nieuleczalne, bo niestety sila napedowa wszelkich zboczen u ludzi jest poczucie odmiennosci / niezadowolenia z wlasnego ja.." TO SĄ TOTALNE BZDURY. Smoker - poczytaj coś z psychiatrii i psychologii i przestań się błaźnić. Odnośnie budowy atomu i planet w biblii - podaj gdzie to napisane - poszukam i sprawdzę. Jeżeli jednak nie wiesz skąd to wiesz, to znaczy, że po prostu plotkujesz.
0 + - ! Wolfhorsky 17.09.2011, godz. 23.45 odpowiedz
Smoker: Skąd wiesz, że to co w Biblii jest w 100% przekazem od Boga? Religia chrześcijańska opiera się na najbardziej ocenzurowanej i przeredagowanej książce science fiction w historii.
0 + - ! Tenma 17.09.2011, godz. 13.23 odpowiedz
wiec ten komentarz "Nie jestem typowym katolikiem, jestem zeswirowanym butownikiem, ktoory szuka na wlasna reke! Wiec nie osmielaj sie pie*dolic na wzorowych katoli, bo takich niestety jest malo! A idolem wsrood wzorowych katoli jest Pan Cejrowski, ktoory bez precedensu zmiazdzyl by was w sparingu :) " nie dot. Ciebie? :) Co do leczenia to mam jednak zupełnie odmienne zdanie. Homoseksualizm nie jest żadną chorobą, oraz leczenie kogoś tylko dlatego iż inaczej myśli, nie powinno mieć miejsca. Co do tępienia żądań do adopcji dzieci przez pary homoseksualne to jak najbardziej popieram. "I to co jest dobre, a co złe ustalam sobie samemu - Powodzenia. Paradoksoow jest od zayebania :> " ale to i tak lepsze niż przyjmowanie czyichś norm :) To by było na tyle, pozdrawiam :)
0 + - ! Tenma 17.09.2011, godz. 13.20 odpowiedz
Noo to teraz mnie mile zaskoczyłeś :) Jak chcesz to też potrafisz się normalnie, kulturalnie wypowiedzieć :) "Wybacz, spieszylo mi sie. Chodzilo mi o homoseksualne osoby, ktoore sa protestanckimi "duchownymi" i podczas pogaduszek w kosciele glosza, ze homoseksualizm jest naturalny i trzeba zaakceptowac "rodziny" homoseksualne" To w takim razie również przepraszam, myślałem że mówisz o ogóle, nie jedynie o pastorach. Jednakże przyczepię się do "naturalności", wszystko co stworzyła natura, jest w 100% naturalne. Nawet wśród zwierząt można zaobserwować homoseksualne zachowania. "Tolerowac nie znaczy nadawac te same przywileje homo, co hetero ( sluby koscielne i adopcja )" zgadzam się w 100%. Dla mnie tolerancja oznacza akceptacje przekonań, oraz zasad innego człowieka pod warunkiem że nie szkodzi innym (krzywda wyrządzona dziekcu poprzez adopcję, czy też obrażenie uczuć religijnych chrześcijan (osobiście się na tym zbytnio nie znam, ale jeśli mówisz że homoseksualizm jest w biblii zakazany, to jak najbardziej macie prawo do nieakceptowania takich rzeczy ). "Mylisz sie! Jest duzo pok*rwiencoow tego zadajacych. Dajmy na to przyklad Szwecji, Hiszpanii, czy GB" to mnie zaskoczyłeś, zawsze myślałem że dla homoseksualistów ślub kościelny jest objętny :)"w ktoorym miejscu okreslilem siebie jako wzorowego katola?"
0 + - ! Tenma 17.09.2011, godz. 01.26 odpowiedz
"pozwalacie pedalom wychodzic na ulice i rzadac praw do adpocji dziecka! to tez jest twoim zdaniem normalne? co sie robi z glowy dziecka , ktoorego wychowuje 2 pedaloow? " Napisałem już że również nie popieram adopcji przez pary homoseksualne, i doskonale zdaję sobie sprawę z tego jaką krzywdę wyrządzilibyśmy takiemu dziecku. Co do ślubów, to jestem jak najbardziej za, ale oczywiscie cywilnymi. W kończu wątpię by homoseksualistom zależało na ślubie kościelnym. Dalej nawet nie komentuje tej wypowiedzi "wzorowego katola" jak sam się określiłeś.
"Protestanci natomiast sa przyslowiowymi synami marnotrawnymi, ktoorzy poszli na latwizne, redukujac liczbe obowiazkoow wobec Boga" Czy tym obowiązkiem jest narzucanie innym swojej wiary?
"Nie przeszkadzaja mi pedaly, pooki wala sie w anal w domowym zaciszu, natomiast nie cierpie pedaloow, ktoorzy wychodza na ulice i zadaja prawa do koscielnego slubu, czy adopcji dziecka (SICK!)!!!! " no proszę, to już "nie trzeba ich tępić, a w lżejszych przypadkach leczyć?" Co do ślubu kościelnego i adopcji to akurat popieram. "Adonai, Allah, JHWH, Boog, jego Syn i Duch! " oczywiscie mam nadzieję że piszesz za siebie, gdyż ja wierzę jedynię w logikę. I to co jest dobre, a co złe ustalam sobie samemu, właśnie na jej podstawie. Fiu, ale się rozpisałem :) To tyle na dziś, odpiszę jutro. Pozdrawiam